Opublikowany w Bez kategorii

Ideas – jakie MOCe mają szansę?

Od stycznia do maja 10,000 głosów zdobyło 9 MOCy. Seria Ideas to jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Dzięki niej możemy uświadczyć modele i mnifigi, których nigdy by nie zostały wydane gdyby nie ona. Czasami, fajne projekty nie przejdą i nie zostaną wydane a czasami się im uda. Zobaczmy, jakie modele mają tym razem szansę.

Johny Five

Kompletnie nie wiem o co tu chodzi. To chyba coś licencjonowanego… chyba. Tak czy inaczej – nie podoba mi się.

Rolling BB-8

Po co mi to? Nie lepiej kupić minifiga BB-8? Tylko tyle powiem.

Akcelerator cząstek

A to jest już ciekawe. Widać tu małe niedopracowania ale gdyby ten zestaw wygrał, przeszedł by oczywiście ulepszenia w konstrukcji.

Stara Szopa rybacka

O ile tematyka poprzedniego modelu jest bardzo nowoczesna, tutaj mamy coś tradycyjnego. Stara chatka, ryby, koło sterowe, krab, harpun – i to się nazywa nadmorski klimat! Kolejny fajny MOC.

Dworzec modułowy

City to nie mój klimat. Kompletnie.

Jurassic Park Visitor Center

Niby fajne ale raczej nie przejdzie. Seri Jurrasic World została już zamknięta. Poco mieli by ją teraz reaktywować?

Pomieszczenie najwyżej rady Jedi

To również nie przejdzie. To by był marketingowy strzał w stopę. Tylu Jedi w jednym zestawie? Niiie… to nie ma żadnych szans…

Dom z piernika

No i znowu nie mój klimat. Gdyby coś fajnego było by w środku… kto wie?

Muzeum Skamielin

No i oto doszliśmy do najlepszego. Temat skamielin bardzo mnie ciekawi więc i ten MOC musiał mi się spodobać. Kości dinozaura mieliśmy już w 21110, a pewna figurka z minfigures 13 trzymała w rękach amonit. Tutaj otrzymujemy aż 6 prehistorycznych szkieletów! Na dodatek w bardziej realistycznym kolorze. Zdecydowanie najlepszy kandydat na zestaw.

 

 

Skomentuj

