Opublikowany w Bez kategorii

Piraci z Karaibów powracają!

Czekałem na to od 2014 roku, gdy dowiedziałem się, że Piraci z Karaibów dostaną piątą część! Czekałem na odrodzenie tej sagi i na to, że Lego wznowi serię… doczekałem się… dowiedziałem się… może nie będzie niczego se starych części ani mniejszych zestawów, ale walić to. Walić to, że jest on drogi i tak chop siup się go zdobyć nie da. Spełniło się to na co od dawna tak bardzo czekałem! Jest nowy zestaw i to będący wręcz dziełem sztuki! Ten UCS wymiata – piękny statek owiewający klimatem, niezwykłe minifigurki no i sam fakt, że do kin trafi piąta część! Tym dalej tym wszystko staje się tym bardziej intrygujące, a ja nie mogę się doczekać premiery. Muszę wcześniej nadrobić zaległości i obejrzeć poprzednie części, gdyż całość znam głównie z powodu serii Lego i gry TT Games.

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

LEGO Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales The Silent Mary (71042)

A deser, dam zwiastun, żeby się wczuć w klimat:

Swoją drogą, będzie to pierwsza część tej sagi, która dostanie polski dubbing!

Skomentuj

