Opublikowany w Bez kategorii

Cień, Dym, niedziałająca Absorpcja

Był różne Battle Packi w historii. Zarówno nudne, zarówno ciekawe, zarówno strasznie warte zainteresowania. To co zostało zapowiedziane tutaj, to szczyt marzeń! O co chodzi? To zrozumieją fani serii Ninjago.

Podczas piątego sezonu tej serii do uniwersum wprowadzono sporo nowych Żywiołów. Zaistniał wtedy w serii zupełnie nowe moce a żywioły, na których się opierały, stały się dla mnie ważnym punktem odniesienia do tego jakie zjawiska w naturze można nazwać, żywiołem a jakie nie. Mnóstwo żywiołów, to także mnóstwo postaci z nimi powiązanymi! Niestety, te które się pojawił jako minifig można policzyć na palcach jednej ręki. Marzyło mi się, żeby pozostali dostali swoje klockowe wersje – marzyłem… warto było marzyć! http://zbudujmy.to/forum/download/file.php?id=1102&mode=view

No dobra, nie są to może wszyscy, których brakowało ale dwaj bardzo ważni! Pierwszym jest Shade mistrz żywiołu Cienia! Ciemność/cień to mój ulubiony żywioł i szkoda mi, że w wielu filmach/grach/książkach władają nimi głównie złe postacie. Tutaj, postać jest czarnym charakterem tylko dosłownie! Żadna minifigurka Ninjago nie była mi tak bliska!

http://vignette1.wikia.nocookie.net/ninjago/images/a/a3/Shade.PNG/revision/latest?cb=20150716162242&path-prefix=pl

Ash to kolejna postać. która jest dla mnie ważna. Nie wiem czemu tak polubiłem, żywioł Dymu ale mamy tutaj niesamowitą wręcz perełkę! Zarówno włoski jak i dodatkowa (nieznana mi!) klasyczna chusta ninja w nowym kolorze! Postać posiada dwa „marakasy” imitujące smugi dymu.

Ash.PNG

Ostatnią postacią jest Skylor – kiedyś władała żywiołem Absorpcji, lecz obecnie go utraciła. Wersja, którą tu widzicie to wariant ze Skybound. Kiedy w serialu pojawiła się ta wersja, wielu fanów chciało ją stworzyć za pomocą innych elementów, co wychodziło różnie. Teraz mamy już tę wersję, wraz z kapturem i włoskami! Bardzo chciałem dać mojej zwykłej wersji Skylor włoski, lecz nie miałem potrzebnego elementu.

Podobny obraz

 

Skomentuj

