Opublikowany w Bez kategorii

Panini w natarciu!

W poprzednim roku w ki0skach brylował albumy z naklejkami Panini Lego Ninjago. Widząc ile błędów fabularnych zrobili w albumie miałem ochotę zbojkotować. Będąc pewnego dnia w kiosku i szukając jakiejś małej książki Lego (np. takiej za 15 zł) natrafiłem tylko na to. Kupiłem ją i tak zaczęła się moja przygoda z tymi naklejkami. Myślę, że duży wpływ na moją decyzję miał pewien użytkownik strony Ninjago Wiki, który będąc fanem serii mówił, jak bardzo go ucieszył ten album.

Teraz seria Nexo Knights dostanie własny album! Moja kolekcja kart Nexo jest już dość pokaźna, więc w temacie kolekcjonerskich rzeczy tego typu, będę mógł się skupić na tych naklejkach, tym bardziej, iż mają bardzo korzystną cenę. Nie wiem, kiedy będę w kioskach ale czekam!

Obrazek

Jako mały bonus – książka zapowiedziana ostatnio:

Obrazek

Nie chciałem mówić, ale ocenię. Nexo poszło w ślady Ninjago i Star Wars dając swoją wersję cyklu 500 Naklejek. W środku siedzi Nexo Moc, którą osobiście już mam dzięki jednej z Misji Combo na stronie Lego.pl/nexoknights

Skomentuj

