Opublikowany w Bez kategorii

Paskudny wątek w Dzień Niepodległości: Odrodzenie

Oglądałem poprzednią część – świetny film o inwazji kosmitów. Gdy jednak zobaczyłem zwiastun kontynuacji, obraziłem się na amen.

Jeden z bohaterów wspomina o dniu niepodległości USA, a następnie mówi, że jeśli kosmici zostaną pokonani, dzień ten (bo w trakcie jego się dzieje akcja) będzie świętej wszystkich narodów.

I tutaj mówię – PO MOIM TRUPIE!

…jeśli chodzi o Polskę. Mamy już swój dzień niepodległości i nie zamierzamy wskakiwać do jednego worka z innymi. Błędne rozumienie, niektórych twórców filmów jak niektórych osób co do tematu obcych i Ziemi. Oni traktują obcych jako inną cywilizację (słusznie) oraz Ziemię jako pierwszą. I tutaj jest najgorszy błąd. Każdy kraj należy traktować jako osobną cywilizację, ot co.

Polska była już parę pod zaborami i nie zamierza być znowu podległa. Wiem, że to tylko film, ale ja i tak czuję się urażony.

Cytując to co kiedyś napisałem na pewnej kartce: Nie jesteśmy ludźmi. Jesteśmy Polakami!

Skomentuj

