Opublikowany w Bez kategorii

Book of Monstrox – wreszcie są dane!

The Book of Monsters to świetna książka Nexo Knights w niespotykanym stylu! Główny antagonsita serii jako… książka. Nie dziwi  co nie? Ale zawartość już tak! Bezcenna info, oposy Potworów Leśnych i Potworów Morskich, a także pierwsza wzmianka o Monstroxa – na długo przed drugim sezonem serialu, gdzie ujawniono o nim co nieco. Najlepiej właśnie stąd, zacząć wiedzą dotyczącą tego arcywroga… O matko… eee… Ja powiedziałem Monstroxa? Eee… NIC TU NIE WIDZIELIŚCIE!

…no dobra, czasy się zmieniły a Chmura Monstroxa unosi się rzucając cień na Knighton. Prawdy nie ukryjesz…

Moje ukrywanie danych o Monstroxie niemal żywcem wziąłem z cytatu, z książki o której mówiłem. Nowy sezon, nowe zestawy, Potwory Elektryczne, czas mijał i pojawiały się kolejne świetne książki Nexo Knights (np. pierwsza część Akademii Królewskiej robionej przez (podobno) znanego pisarza) ale najbardziej zaciekawiło mnie to:

Obrazek

Czekałem na długo na dane, wyczekiwałem każdego powiadomienia a tu nagle, nie dawnio pojawił się przegląd na YouTube dotyczącej wersji zagranicznej! Nie dam jednak linku – nie jest potrzebny. Dlatego, że Ammet zapowiedziało, że już niedługo pojawi się w polsce!

Obrazek

Na stronie Ammetu można nawet przeczytać opis:
Witaj, to znowu ja. Wróciłem i jestem… jakby to ująć? Odmieniony. Zdradzę ci sekret. JA, MONSTROX, ARCYPOTĘŻNY CZARNOKSIĘŻNIK ZŁA, mogę przybrać różne formy. Tym razem jestem złowieszczą, burzową chmurą. Może i nie największą, ale mam w sobie zło i misterny plan…”

„Księga Monstroksa” odsłania kulisy niemal doskonałej strategii, dzięki której w Knighton ma zapanować zło. Fani LEGO® NEXO KNIGHTS™ odkryją wiele sekretów potworów, jak i tajemnice nieustraszonych bohaterów NEXO KNIGHTS oraz poznają nowe moce. A wszystko to zaprezentuje sam Monstrox – we właściwy sobie ironiczny, ale i pełen humoru sposób.

Obrazek

Obrazek

Znowu się szykuje jedna z najlepszych książek Nexo Knights. Najlepsze materiał do budowy Kamiennych Potworów?! (wraz z opisem jakie cechy daje potworowi konkretny typ skały!), nowa wersja Monstroxa – fioletowa?!

Może uda mi się kupić ją zanim, mój napalony na nią młodszy brat mnie wyprzedzi!

Ponieważ nie mam gdzie wsadzić pewnej rzeczy, dam ją tutaj jako „bonus”. Dla maniaków Star Wars:

Obrazek

Skomentuj

